"Miele este un brand premium care a lipsit aproape complet de pepiaţa din România până în august 2007, momentul deschideriiprimului show-room Miele, în Otopeni. Prin urmare, creşterileînregistrate până în prezent sunt naturale", a declarat pentruMEDIAFAX Leo Popescu, directorul de vânzări Miele AppliancesRomânia.
Miele România a investit în 2010 în medie pentru fiecarepartener de distribuţie 50.000 de euro, valoare care includecosturile cu mobilierul de expunere, POSM-urile, respectiv cuinstalarea şi mentenanţa electrocasnicelor expuse. Produsele Mielesunt prezente în 44 de magazine din România, prin intermediul a 31de parteneri la nivel naţional.
Popescu estimează că în 2011 Miele Appliances România vaînregistra o cifră de afaceri de trei milioane de euro.
"În 2011, vom continua planurile de extindere pe piaţaromânească, prin atragerea de noi parteneri în principalele oraşedin ţară", a precizat Popescu.
În primul trimestru din 2011, Miele România intenţionează sălanseze noi parteneriate de distribuţie în Craiova, Iaşi şiSuceava, iar în trimestrul trei va deschide un show-room monobrandMiele în Bucureşti şi va urmări consolidarea poziţiei obţinută înConstanţa şi în Timişoara prin realizarea unor noiparteneriate.
Compania a anunţat, marţi, semnarea unui parteneriat cuatelierul de interioare Morphoza din Cluj-Napoca.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels