Mediafax.biz Exclusiv

Piaţa televizoarelor LED şi LCD, respectiv a televizoarelor 3D, va creşte într-un ritm alert, crede şeful Flanco

Autor: Cristina Rosca

18.01.2012, 15:10 146

De asemenea, el se aşteaptă la o evoluţie pozitivă a segmentul IT (notebook-uri, netbook-uri, tablete, care vin puternic din spate), precum şi segmentul telecom (smartphone-uri).

"Estimăm o creştere accentuată pe piaţa televizoarelor LED şi LCD, respectiv televizoarele 3D, în condiţiile în care gradul lor de penetrare este unul încă scăzut, iar preţurile devin tot mai accesibile pentru populaţia cu nivel mediu, chiar şi mai scăzut al veniturilor", a spus Olteanu.

România înregistrează în prezent un decalaj puternic faţă de ţările din jur, atât la nivel de prime achiziţii ale unor produse precum maşinile de spălat vase, dar mai ales la nivelul înlocuirii produselor electronice şi electrocasnice, crede şeful Flanco.

Acest lucru se datorează atât problemelor financiare, cât şi faptului că nu avem în general cultura investiţiilor în mod curent în noile modele din aceste categorii de produse, pentru a ne îmbunătăţi viaţa, adaugă el.

"Astfel, în România rata medie de înlocuire a produselor este de 3 ori mai mare decât durata de viaţă (18,5 ani vs. 5,4 ani). Mai ales în ultimii ani, românii şi-au schimbat produsele electro-IT numai dacă acestea nu au mai funcţionat."

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO