Prima pagina

Burger-ul de 1 dolar nu mai este profitabil pentru McDonald's

04.08.2008, 13:26 9

Cel mai mare lant de restaurante fast-food din lume, McDonald's, testeaza modificari la cheeseburger-ul dublu de 1 dolar si intentioneaza sa scumpeasca sandwich-urile, ca parte a strategiei de schimbare a structurii meniului de 1 dolar pentru anul viitor, scrie The Wall Street Journal.
Lansat in 2003, "Meniul de 1 dolar", a fost un motor de crestere pentru cele 14.000 de restaurante ale companiei, insa in ultima vreme, managerii s-au plans ca aceasta strategie atrage prea multi clienti care cumpara doar aceste produse, afectand astfel profitabilitatea unitatilor. Totodata, scumpirea laptelui si implict a branzei, i-a determinat pe unii sefi de restaurante sa vanda faimosul cheeseburger dublu cu doar o felie de cascaval sau chiar fara.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO