Prima pagina

Connex isi improspateaza imaginea

13.01.2005, 00:00 15



Studiile de piata arata ca nu se mai poarta sloganurile care insotesc numele unei marci. Una dintre cele mai mari companii romanesti, operatorul de tefonie mobila Connex, a decis sa renunte la sloganul asociat numelui. Astfel, numele Connex nu va mai fi asociat cu sintagma "Tu faci viitorul".



Potrivit oficialilor MobiFon, detinatorul marcii, decizia survine in urma unor studii de piata care au aratat ca logo-ul companiei este suficient de puternic pentru a se sustine singur pe piata.



Toate materialele promotionale si videoclipurile publicitare ale companiei vor mentiona doar logo-ul Connex. Operatorul are si o noua imagine, culoarea dominanta acum fiind o nuanta de verde mai deschis dublata de un galben "lamaie cruda".



"Dupa sapte ani de prezenta pe piata, am simtit nevoia unei improspatari de imagine. Vrem sa subliniem un nou spirit, dominat de cateva valori printre care libertatea, mobilitatea si determinarea", a declarat pentru Ziarul Financiar vicepresedintele Ken Campbell, responsabilul pe probleme de marketing al companiei.



De studiul de piata si repozitionarea brandului s-a ocupa agentia Safron iar pentru implementarea conceptului a fost aleasa agentia McCann Ericsson Romania.



Promovarea noii imagini este insotita de o campanie de sprijinire a comunitatilor locale. Prin programul "Connex pentru viitor", operatorul va aloca cate un cent la fiecare 10 apeluri efectuate in interiorul retelei pentru sprijinirea a trei proiecte: "Invatamantul romanesc", "Restaurarea monumentelor romanesti" si "O Romanie mai curata".



Clientii au posibilitatea de a-si exprima optiunea pentru unul dintre cele trei proiecte.



"Incepand de astazi si pana la finele anului 2007, estimam o contributie totala a Connex de sapte milioane dolari (5,2 milioane de euro) " , a declarat Ken Campbell.



Noua imagine de marca a Connex elimina din prezentarea companiei telefoanele mobile si tehnologia si se concentreaza mai mult pe oameni, surprinsi in viata de zi cu zi. Oficialii companiei afirma ca acest concept nu incearca sa atace imaginea Orange Romania, care a ales o modalitate asemanatoare de a-si promova marca.



La finele lunii septembrie, Connex avea circa 4,4 milioane clienti si, conform afirmatiilor presedintelului companiei, Ted Lattimore, numarul de utilizatori se apropie, in prezent, de circa cinci milioane.



Principalul actionar al Connex este compania canadiana Telesystems International Wireless (TIW), urmat de Vodafone, Marea Britanie, cel mai mare operator de telefonie mobila din lume.



La sfarsitul celui de al treilea trimestru din 2004, compania raportase venituri de 493 milioane de dolari (380 milioane de euro) si un profit brut de 230,9 milioane de dolari (177 milioane de euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels