Prima pagina

Noua generatie in business: Cine duce afacerile mai departe?

02.06.2008, 18:43 29

De aproape doua decenii, afacerile din Romania sau cele care au captat cel mai mult atentia s-au invartit in jurul numelor mari : Tiriac, Patriciu, Copos, Paunescu, Niculae, Catarama, Vantu, Voiculescu, Sucu, Nestor, Musat, Popoviciu sau Becali.
Dar in economie nu sunt numai ei. De cinci ani incoace, in lumea afacerilor isi face loc o noua generatie de antreprenori care au reusit sa-si construiasca mai intai un brand, un business solid, un nume respectat, si dupa aceea sa iasa la lumina. Ei au facut afaceri nu cu statul ca principal client, ci direct cu piata, cu consumatorii. Pe langa ei, ca proprietari, s-a dezvoltat o noua generatie de executivi, de manageri care au preluat conducerea unor companii, fie multinationale, fie locale si care treptat incep sa-si puna amprenta in economie.
Cand a fost lansata, in urma cu doi ani, revista lunara Target si-a propus sa-i scoata la lumina pe acesti noi antreprenori, pe noua generatie de executivi, pentru ca ei duc afacerile romanesti mai departe. In Target au aparut pentru prima data povestile celor care stau in spatele afacerilor Musette, Dinasty, Asesoft, Betty Ice, ID Sarrieri, Badea, Tuca, si nu numai. Si toti sunt acum milionari in euro.
Tot in Target au aparut articole despre romani care au avut sansa sa stea bine la Londra, Paris sau New York , dar au decis sa se intoarca in tara si sa incerce sa conduca afaceri locale in "capitalismul salbatic romanesc". La doi ani de la aparitie, Target, prin numarul de iunie - care apare astazi pe piata, face o trecere in revista a 100 de antreprenori si executivi din noua generatie, care au aparut in paginile revistei in cele 20 de numere.
De asemenea, Target va invita sa-i votati pe site-ul www.targetonline.ro pe cei mai interesanti/populari antreprenori si executivi despre care revista a scris.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO