Profesii

Flanco îşi ia director de marketing de la Whirlpool

Autor: Cristina Roşca

31.08.2011, 11:59 500

Violeta Luca va ocupa începând de mâine poziţia de director de marketing în cadrul retailerului de electronice, electrocasnice şi produse IT Flanco.

Ea se alătură astfel echipei de senior management, alcătuită din Adrian Olteanu - director executiv, Gabriel Pereş - director de vânzări şi Cătălin Marin - product management director.

Violeta Luca a lucrat anterior numirii în cadrul Flanco timp de opt ani în cadrul Whirlpool România, unde a ocupat începând cu iunie 2007 funcţia de Director Comercial. Absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, ea are o experienţă de aproape 10 ani în domeniul electroIT.

Campaniile de marketing agresive desfăşurate de Flanco în ultimul an au făcut ca numărul vizitatorilor să crească, la fel şi rata de conversie. Astfel, în prezent, din cei 5 milioane de vizitatori anual, peste 1 milion achiziţionează cel puţin un produs, potrivit Violetei Luca.

"Abordarea clienţilor trebuie să se facă prin campanii de marketing diferenţiate în funcţie de profilul cumpărătorilor, ţinând cont nu numai de vârstă sau sex, ci şi de localizare, venituri, obiceiuri de cumpărături etc. Criza a crescut gradul de reticenţă, dar şi aşteptările cumpărătorilor, de aceea, odată aduşi în magazin, trebuie să le punem la dispoziţie oferte cash sau de creditare adaptate strict nevoilor pe care le au," declară Violeta Luca.

Flanco, controlat de compania Asesoft Web, şi-a bugetat pentru acest an vânzări între 100 şi 120 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF, care au la bază vânzările pe metru pătrat de circa 3.000 de euro, valoarea pieţei şi cota de piaţă anunţate de companie. Compania operează în acest moment o reţea de 75 de magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO