Profesii

Orange a lansat un program de training al angajaţilor de 1 milion de euro

Autor: Magraon Andreea

08.11.2010, 12:57 139

Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, alansat în România "Academia de vânzări", un program de pregătire aangajaţilor care lucrează direct cu clienţii, au anunţatreprezentanţii operatorului. Programul, care reprezintă oinvestiţie de 1 milion de euro, face parte dintr-un proiectinternaţional dezvoltat de către grupul France Telecom, care deţineOrange, în 11 ţări.

Potrivit reprezentanţilor operatorului, "Academia de vânzări"cuprinde un centru de training cu şapte săli de curs, un magazin"laborator" şi aproximativ 2.800 de "studenţi" instruiţi în primulan, atât angajaţi Orange, cât şi parteneri. Programul se adresează,în principal celor care lucrează direct cu clienţii, dar şi celorcare îşi doresc o carieră în vânzări. Înscrierea în program se faceprintr-un sistem online de Learning Management care oferăparticipanţilor posibilitatea de a-şi vizualiza profilulindividual, programarea la cursuri, statusul rezultatelortestărilor sau acreditării obţinute. Participarea la training seface în timpul orelor de lucru.

Veniturile Orange au scăzut în primele nouă luni ale anului cu8,75% la 730 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO