Profesii

"Scoala de Afaceri GSK", editia a doua

12.07.2004, 00:00 19

Compania GlaxoSmithKline (GSK) Romania, filiala celui de-al doilea grup farmaceutic la nivel mondial, va continua si in acest an programul "Scoala de Afaceri GSK" destinat studentilor aflati in anii terminali.
Cea de-a dopua editie a Scolii de afaceri, proiect in care GSK a investit aproximativ 100.000 de euro, a fost lansata saptamana trecuta la Brasov.
Pentru editia din acest an au fost selectati 50 de absolventi din domenii diferite, dintr-un numar total de 219 aplicanti. Scoala este organizata in doua sesiuni (5-16 iulie 2004 si 2-13 august 2004), fiecare cuprinzand 25 de participanti.
Acestia vor beneficia pe parcusul celor doua sesiuni de prezentari interactive si exercitii practice sustinute de membri ai echipei GlaxoSmithKline Romania, cursurile urmand sa acopere domeniile Marketing, Vanzari, Distributie, Finante, Resurse Umane, Comunicare si Relatii Publice, Productie si Dezvoltare Organizationala.
"Tinerii nu stiu ce ii asteapta dupa absolvirea facultatii. Tocmai de aceea, scoala de Afaceri GSK are menirea de a le oferi proaspetilor absolventi repere clare referitoare la diverse profesii care sa ii ajute in alegerea meseriei potrivite" a declarat Roberto Musneci, directorul general al GlaxoSmithKline Romania.
Participantii la programul "Scoala de Afaceri GSK" din acest an provin din centrele universitare Bucuresti (46%) si Cluj-Napoca (16%) precum si din alte centre universitare din tara - Brasov, Constanta, Iasi, Timisoara, Oradea, Targu Mures, Craiova. Cea mai mare parte a studentilor admisi sunt absolventi ai facultatilor cu profil economic (36%), fiind urmati de cei de la facultatile de medicina si farmacie (14%).
Selectia finala a participantilor a fost realizata prin intermediul unui Centru de Evaluare, condus de reprezentanti ai GSK si de o echipa a firmei de consultanta in domeniul resurselor umane angajata pentru acest proces. Selectia a presupus trecerea, pe parcursul a trei ore, printr-o serie de exercitii individuale si de grup, conduse de asesori specializati. Aplicantii au mai fost evaluati in functie de criterii precum implicarea in proiecte extra-curiculare sau nivelul de conformitate cu standardele companiei.
Cei 50 de participanti au varsta cuprinsa intre 22 si 25 de ani, iar mediile lor generale s-au situat intre 8,00 si 9,95. In grupul studentilor la "scoala de Afaceri GSK" sunt 22 de baieti si 28 de fete. 
"Scoala de Afaceri GSK" a fost lansata anul trecut, scopul acestui program fiind acela de a acorda tinerilor aflati la inceputul carierei posibilitate unei bune orientari profesionale. Proiectul permite familiarizarea absolventilor de facultate cu mediul de afaceri si cu modul in care functioneaza o organizatie. "Scoala de Afaceri GSK" este inclusa in programele "GSK pentru Excelenta", care au ca scop incurajarea performantei in diferite arii de activitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO