Proprietăţi

Ce produse pune Kaufland la ofertă înainte de Paşte pentru a atrage clienţi?

Ce produse pune Kaufland la ofertă înainte de Paşte pentru a atrage clienţi?

Autor: Cristina Roşca

09.04.2012, 16:46 2328

Reţeaua de hipermarketuri cu discount Kaufland se aşteaptă la o creştere a traficului în magazine înainte de Paşte, românii urmând să cumpere ouă, cozonac, dulciuri, alimente de bază, fructe şi legume.
"Ca în fiecare an în ajunul sărbătorilor Pascale traficul de clienţi se măreşte în săptămâna pemergătoare acestei sărbatori. Ne aşteptăm astfel ca începând cu data de 9 aprilie să avem un număr mai mare de clienţi faţă de o lună obişnuită", spun reprezentanţii companiei germane.

Ei mai spun că în această perioadă cele mai cumpărate produse sunt cele specifice acestei sărbători. Cu această ocazie, Kaufland realizează şi o serie de promoţii tematice la o serie de produse cumpărate în număr mai mare în această perioadă, ca spre exemplu produse pentru curăţenia de primăvară sau ouă şi iepuraşi de ciocolată.
"Toate ofertele şi promoţiile se regăsesc în ziarul Kaufland adresat clientilor, care are şi un layout special, iar ofertele pentru diferite produse sunt marcate în mod distinct".
Reprezentanţii Kaufland, spun însă că nu doresc să facă speculaţii cu privire la volumul vânzărilor în această perioadă.
Deşi retailerii apelează întotdeauna la promoţii, indiferent de contextul economic, în ultimii trei ani - marcaţi de scăderea con­sumului cumulat cu aproape 20% - ofertele şi reducerile au devenit o "armă" la care comer­cianţii apelează aproape în permanenţă.

Un exemplu în acest sens este campania lanţului de hipermarketuri cu discount Kaufland "Peste 4.700 de articole cu preţuri reduse permanent!".

Aceasta este o campanie pe care Kaufland o promovează la nivel local, şi anume în toate magazinele din Bucureşti. Nu este vorba de o promoţie limitată în timp şi nici de una la nivel naţional. Campania se referă la un număr de 4.700 de produse din întregul sortiment Kaufland, care începând cu data de 12 martie 2012 se află permanent la preţ redus doar în magazinele din Bucureşti. În condiţiile în care un magazin Kaufland are în medie 15.000 de produse, înseamnă că unu din trei este la preţ redus.

Kaufland deţine în România 75 de magazine, dintre care 4 deschise în 2012. Retailerul nu şi-a anunţat rezultatele pe 2011, iar în 2010 acestea au depăşit 1,1 mld. euro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels