Publicitate

(P) Interconectivitate pentru gestionarea unui numar mare de incasari si plati

(P) Interconectivitate pentru gestionarea unui numar mare...
06.06.2014, 21:58 133
 

Pentru companiile care opereaza un numar mare de incasari si plati, gestionarea acestora devine din ce in ce mai dificila. Procesele si procedurile manuale consuma de obicei resurse importante - oameni si timp - implicand costuri si un risc crescut de eroare. Pornind de la aceasta nevoie, UniCredit Tiriac Bank a creat o solutie inovatoare: BusinessNet Connect. Acesta eficientizeaza procesele interne siface mult mai simpla comunicarea dintre sistemul de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) si BusinessNet, platforma online pentru tranzactii bancare destinate companiilor, prin automatizarea încarcarii fisierelor de plati si descarcarea extraselor si a mesajelor de status pentru fisiere încarcate.

Prin sincronizarea datelor dintre sistemul de Contabilitate al companiei si UniCredit Tiriac Bank, in mod automat puteti obtine:

-       Incarcarea fisierelor de plata

-       Descarcarea mesajelor de status si extraselor de cont.

Toate informatiile financiare sunt disponibile in sistemul de contabilitate al companiei, online, fara necesitatea de a importa sau exporta manual fisiere.

Sumarizand, avantajele directe pentru companii sunt:

-       Procesele simplificate si eficiente

-       Reducerea timpului si costurilor alocate proceselor manual de import/export plati/extrase de cont

Pentru mai multe detalii privind Business Connect: cashmanagement@unicredit.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO