Crama Ştirbey, situată în zona Drăgăşani, trimite circa 15% din producţia anuală la export, iar Ileana Kripp, coproprietara cramei, susţine că străinii sunt tot mai interesaţi de vinurile făcute din soiurile româneşti.
citește mai multCrama Ştirbey, situată în zona Drăgăşani, trimite circa 15% din producţia anuală la export, iar Ileana Kripp, coproprietara cramei, susţine că străinii sunt tot mai interesaţi de vinurile făcute din soiurile româneşti.
citește mai multGrupul Le Manoir se uită să îşi extindă businessul prin adăugarea unui nou magazin Le Manoir, care va fi un concept store şi va avea în plus partea de servire a unor produse gastronomice, cât şi cărţi sau evenimente culturale.
citește mai multSustenabilitatea este un subiect intrat pe agenda multor companii, care încearcă să reducă risipa sau să înlocuiască bunurile folosite cu unele mai verzi ori mai de durată. Lidia Faţi, cofondator al grupului Dacris, specializat în importul, distribuţia şi comercializarea de produse de papetărie şi echipamente pentru birouri, spune că observă o deschidere tot mai mare din partea companiilor din piaţă pentru bunuri sustenabile.
citește mai multFlorin Maxim, fondator al companiei de consultanţă în HoReCa Hospitality Culture Institute, spune că românii ies în oraş mult mai puţin decât străinii, fiind o problemă atât culturală, cât şi una ce ţine de puterea de cumpărare.
citește mai multRetailerul de optică Lensa a făcut primul pas în afara ţării prin deschiderea unui magazin în Chişinău, Republica Moldova. Planurile de expansiune ale retailerului nu se opresc aici, iar pe lângă dezvoltarea pe plan local, Lensa are în plan „atacarea“ unei noi pieţe până la finalul acestui an.
citește mai multSabrina Marinescu, fondatoarea lanţului de restaurante Avocadoo, unde elementul central al meniului este avocado, îşi propune ca în următorii trei-cinci ani să deschidă încă şapte restaurante, reţeaua urmând să ajungă la zece unităţi. În ceea ce priveşte anul acesta, antreprenoarea nu vorbeşte despre expansiune, ci despre conturarea cât mai exactă a planurilor. Totuşi, ea estimează venituri în creştere cu 25%.
citește mai multContracţia consumului, într-o perioadă cu inflaţie record şi cu bani mai scumpi, se resimte, începând cu această primăvară, şi în piaţa furnizorilor de restaurante şi hoteluri
citește mai multPreţurile produselor alimentare cresc în continuare, însă inflaţia cunoaşte o reducere, ceea ce înseamnă că ritmul scumpirilor este mai lent decât în 2022. Se remarcă totuşi o reducere a costurilor cu materiile prime şi cu utilităţile, iar asta scade din presiunea resimţită de producători, permiţându-le acestora să jongleze cu promoţiile, fapt care duce la o reducere – dar doar temporară - a preţurilor, spune Radu Timiş jr., CEO al CrisTim, în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank.
citește mai multÎn anii trecuţi, companiile le ofereau diferite experienţe angajaţilor pentru sudarea echipelor. După criza sanitară însă, mai ales în 2023, firmele îşi concentrează atenţia mai degrabă pe aducerea salariaţilor înapoi la birou.
citește mai multAntreprenoarea Laura Baldini, originară din Timişoara, a creat acum mai bine de două decenii brandul de ciorapi de damă care îi poartă numele şi pe care consumatorii l-au asociat foarte multă vreme cu o marcă „made in Italy“.
citește mai multDragoş Arnăutu, CEO al FAN Delivery, o platformă de livrare rapidă parte din grupul FAN Courier, spune că tot mai mulţi oameni îşi doresc să primească bunurile comandate cât mai rapid, iar dovadă pentru acest lucru stă gradul de adopţie peste aşteptări pentru serviciul companiei numit Priority.
citește mai multCentrul de echitaţie Potcoava, din judeţul Dâmboviţa, urmează să îşi dezvolte capacitatea de cazare şi să îşi mărească numărul de cai. Fondatorul, Ionuţ Popescu, spune totodată că vrea să deschidă în acelaşi loc şi o unitate de procesare a laptelui, care va asigura necesarul pentru consumul de lactate al restaurantului din cadrul centrului.
citește mai multViorel Creţu, acţionar şi general manager la Nord Arin, producător de mobilă care îşi trimite la export cea mai bună parte din piesele realizate în Moldova, mai exact la Piatra-Neamţ, spune că piaţa rezidenţială înregistrează o scădere, însă HoReCa, un alt segment pe care compania îşi concentrează atenţia, cunoaşte o creştere în ultima perioadă.
citește mai multFlorin Rădulescu, director de operaţiuni în cadrul producătorului de băuturi spirtoase Prodal 94 şi preşedinte al consiliului director al Spirits România, asociaţia reprezentativă a industriei de profil din România, spune că piaţa băuturilor alcoolice a scăzut în prima parte a acestui an, iar declinul se resimte atât în volume, cât şi în valoare.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE