ZF 24

Afaceristii care inaugureaza noi metode de promovare: realizarea de pungi personalizate

02.03.2008, 21:00 25

Sacosele personalizate reprezinta pentru unele afaceri cele mai vandute produse. Antreprenorii care au speculat nisele de piata din domeniu, prin acceptarea comenzilor mici, pot spune ca au investit intr-un business cu potential.

Victor Osorhan avea doar 19 ani in 1997 cand a pornit afacerea de producere de sacose personalizate, prin infiintarea firmei VitualWERK in Bucuresti. Acum, dupa 11 ani de activitate, trecut prin multe probleme si greutati dupa cum marturiseste, directorul general al firmei se declara multumit de rezultatele obtinute.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cum si-a dezvoltat Osorhan afacerea, ce probleme a intampinat precum si alte exemple din domeniu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO