ZF 24

Americanii de la Michael Kors au deschis magazinul numărul doi din România în mallul lui Puiu Popoviciu

Americanii de la Michael Kors au deschis magazinul...

Autor: Cristina Roşca

18.09.2015, 13:56 1382

Brandul american de lux Michael Kors a deschis astăzi în Băneasa Shopping City al doilea magazin din România, la doar câteva luni după ce au intrat pe piaţă cu un monobrand în galeria comercială a hotelului de cinci sttele JW Marriott.

Mallul din nordul Capitalei este unul dintre cele mai importante centre comerciale de pe piaţa locală, fiind amplasat într-o zonă unde locuiesc persoane cu venituri peste medie, clienţii targhet ai brandului Michael Kors. Băneasa Shopping City este un proiect controlat de antreprenorii români Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte. Compania Băneasa Developments, prin intermediul căreia oamenii de afaceri controlează zona comercială a proiectului Băneasa din nordul Capitalei, conduce ierarhia mallurilor din Bucureşti, după ce a înregistrat afaceri de aproape 199 de milioane de lei anul trecut, în creştere cu 8% faţă de 2013, în timp ce profitul net a ajuns la aproape 55 milioane de lei, mai mare cu 20%.

Brandul american de modă Michael Kors a deschis primul său magazin din România în urmă cu circa două luni la parterul galeriei comerciale The Grand de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott din Capitală. Acesta a fost al doilea brand de modă de premium sau de lux venit direct pe piaţa locală, după Louis Vuitton în 2008. Celelalte nume precum Gucci, Dolce & Gabbana sau Burberry sunt aduse în franciză de antreprenori români sau străini. Magazinul din The Grand măsoară circa 70 mp şi are în ofertă accesorii precum genţi şi alte mici obiecte de piele din colecţia Michael Kors. Magazinul vinde şi ceasuri, bijuterii, ochelari şi o selecţie de parfumuri.

Consultanţa juridică aferentă intrării celebrului brand american în România şi expansiunea acestuia pe plan local este asigurată de casa de avocatură Ţuca Zbârcea&Asociaţii.

Designerul Michael Kors este fondatorul casei de modă care îi poartă numele şi care a fost lansată pe piaţă în 1981. Casa de modă are şi colecţii de haine pentru femei şi bărbaţi, însă acestea nu sunt aduse la Bucureşti în magazinul din The Grand. Brandul mai este prezent în regiune în două capitale, în Praga şi Budapesta, în fiecare cu câte două magazine.

Potrivit magazinului online al brandului preţurile încep de la câteva sute de euro pentru o cămaşă sau o geantă şi merg până la 10.000-12.000 de euro pentru o fustă sau o rochie din mătase brodată.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24