ZF 24

Brandstalk a creat campania de promovare pentru destinatiile Wizz Air catre Italia

09.02.2010, 16:51 100

Brandstalk, agentia de creatie a The Group, a creat campania depromovare pentru destinatiile nou introduse in orarul de zbor alecompaniei aeriene ungare low-cost Wizz Air. Campania vizeazacresterea vanzarilor la biletele de avion pe rutele Bucuresti -Pisa, Cluj - Pisa, Cluj - Torino/Cuneo, Timisoara - Forli Bologna,unde Wizz Air zboara cu bilete promotionale incepand de la 30 delei cu toate taxele incluse.

Mediile de promovare pentru campanie sunt outdoorul, internetulsi radioul.

Contul de media al campaniei este gestionat de agentia MediaInvestment, parte a The Group, unul din cele mai mari grupuri decomunicare de pe piata locala, cu afaceri de 108,2 milioane euro in2008.

Brandstalk si Media Investment au castigat anul trecut pitchulpentru conturile de creatie si media ale Wizz Air. Brandstalk aavut in 2008 o cifra de afaceri de circa 3,2 mil. euro, iar MediaInvestment a rulat venituri de peste 30 mil. euro.Wizz Air atransportat anul trecut un numar de 1,6 mil. pasageri si a avutafaceri de 100 mil. euro conform calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO