ZF 24

BRD si Ministerul Turismului vor promova Romania in strainatate

28.04.2009, 14:32 44

Ministerul Turismului si BRD-Groupe Societe Generale au incheiat un parteneriat in vederea promovarii turismului romanesc, prin intermediul sportivilor Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, campanie ce va costa ministerul cateva milioane de euro.

“Campania de promovare a turismului romanesc, pe care o realizam in parteneriat cu BRD, care avea deja o intelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfarsitul lunii mai si va dura aproximativ un an, pana cand va fi gata si va incepe promovarea brandului Romaniei”, a declarat Elena Udrea, ministrul turismului.

Oferta pentru un parteneriat in vederea sustinerii unei campnii de promovare a venit din partea BRD, care va asigura toata partea de creatie si productie a campaniei ce va folosi imaginea sportivilor romani., in timo ce Ministerul Turismului va suporta costurile cu promovarea.

“Nu ne permiteam sa sustinem onorariile sportivilor romani, care au incheiat contracte cu BRD in vederea promovarii. Mai mult, realizarea creatiei si a productiei unei campanii ar fi insemnat foarte multi bani, pe care ii economisim astfel. Practic, ministerul va veni doar cu banii pentru promovare, pe care oricum ii alocam”, a declarat Stefan Lungu, director de comunicare in cadrul ministerului.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO