ZF 24

Datele pe T2 explica de ce Yahoo vrea sa-si schimbe homepage-ul: veniturile din publicitate au scazut cu 13%

22.07.2009, 11:08 13

Gigantul online Yahoo! care a anuntat ieri ca-si va redesena homepage-ul pentru prima data in ultimii 3 ani si jumatate in incercarea de a atrage mai multa publicitate, a obtinut in trimestrul al doilea un profit de 141 de milioane de dolari, in crestere cu 7,4% fata de perioada similara a anului trecut, insa veniturile din reclama au coborat.

Compania a aratat ca veniturile din publicitate online au scazut cu 14% in perioada aprilie-iunie, comparativ cu trimestrul al doilea din 2008, in timp ce incasarile din publicitate pe internet distribuita prin intermediul motorului de cautare au coborat cu 15%, scrie, Reuters.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO