ZF 24

eMag exportă "Black Friday" şi în Bulgaria. Update: 500.000 de vizite şi vânzări de 2 mil. euro în mai puţin de 3 ore

eMag exportă "Black Friday" şi în Bulgaria. Update:...

Autor: Adrian Seceleanu

29.11.2013, 07:48 2550

eMag, cel mai mare retailer online IT&C din România, cu afaceri estimate la 200 de milioane de euro în acest an, a ieşit în premieră cu acest eveniment de shopping şi pe o piaţă din regiune - Bulgaria, pe care a intrat la jumătatea anului trecut, arată datele de pe site-ul emag.bg.

eMag Bulgaria are în ofertă câteva sute de produse, de la telefoane şi laptopuri, până la electrocasnice - design-ul şi structura ofertelor fiind similare cu cele utilizate şi în România în urmă cu o săptămână, atunci când retailerul a organizat ediţia locală a Black Friday. 

Printre companiile prezente în oferta de Black Friday a eMag din Bulgaria se numără atât jucători internaţionali precum Lenovo sau Acer cât şi companii din România - precum Visual Fan (Allview) sau Network One Distribution (Serioux). 

eMag are o cotă de 50% de pe piaţa de retail online din Bulgaria, a declarat anterior Iulian Stanciu, directorul general al eMag. 

Compania nu organizează Black Friday şi pe piaţa din Ungaria, potrivit datelor de pe site-ul eMag.hu.

În România, eMag a obţinut în urmă cu o săptămână - când a organizat Black Friday, vânzări de 23 mil. euro, dintre care 1 mil. euro reprezintă valoarea celor 60 de autoturisme comandate de pe site.

Update. Şeful eMag: 500.000 de vizite şi vânzări de 2 mil. euro în mai puţin de trei ore

eMag Bulgaria a înregistrat în mai puţin de trei ore de la declanşarea campaniei Black Friday 500.000 de vizite pe site şi comenzi în valoare de două milioane de euro, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al retailerului.

“Am avut 45.000 de vizitatori la start, ora 7:15 şi comenzi de 1 milion de euro în prima oră. Vârful de trafic simultan a fost atins la ora 8 când pe site erau 70.000 de vizitatori. Am avut o tabletă la 48 leva (108 lei) – am vândut 300 de bucăţi în 5 minute, în medie una pe secundă.
Până la ora 9:45 avem o valoare a comenzilor de două milioane de euro şi 500.000 de vizite”, a spus Stanciu.

El a adăugat că este pentru prima dată când o companie organizează Black Friday în Bulgaria şi că niciun alt competitor mare nu a intrat în joc.

“Suntem doar noi, competitorii mari nu au reacţionat. Chiar şi aşa le-au picat site-urile de la nebunia generată de noi”.

150.000 de utilizatori din Bulgaria şi-au creat în ultimele două zile cont pe site-ul eMag pe fondul campaniei de Black Friday, a adăugat şeful eMag.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO