ZF 24

Exportul de branduri româneşti, în proiectele finale de EMBA. Cum vor managerii să exporte brânză în Rusia sau paraşute militare în Noua Zeelandă

Exportul de branduri româneşti, în proiectele finale...

Autor: Corina Mirea

17.02.2014, 00:06 455
17 manageri români şi-au susţinut săptămâna trecută proiectele finale în cadrul programului de Executive MBA derulat la Bucureşti de şcoala de afaceri WU Executive Academy. Aceste proiecte au reprezentat testul final al investiţiei de 35.000 de euro pe care au făcut-o în propria educaţie şi au fost susţi­nute în faţa unui juriu din care au făcut parte şi consultanţi de la Roland Berger şi Boston Consulting, pe lângă reprezentanţii universităţii.
 
Managerii români au ajuns la final cu aceste proiecte după mai mult de un an în care şi-au sacrificat trei weekenduri pe lună pentru a învăţa cum să gestioneze mai bine schimbările din companie, să facă strategii de marketing de intrare pe o altă piaţă.
 
Printre lucrările prezentate s-au numărat exportul de brânză de capră Elcomex în Rusia, intrarea brandului românesc de verighete Coriolan (din Iaşi) pe piaţa din Polonia sau extinderea clinicilor de tratament oncologic Amethyst Radiotherapy (înfiinţat pe piaţa locală în 2010) în Olanda. Managerii au mai prezentat şi planuri pentru expansiunea pe o piaţă străină a unui brand auto din România sau pentru reducerea cu doi ani a proiectului de restructurare a unei companii româneşti producătoare de paraşute militare prin intrarea pe piaţa celor civile din Noua Zeelandă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO