ZF 24

Grupul MOL va lansa anul viitor un program destinat start-up-urilor din retail, curierat sau big data

Grupul MOL va lansa anul viitor un program destinat...

Autor: Roxana Rosu

25.09.2017, 11:17 106

Grupul MOL va lansa anul viitor un program destinat start-up-urilor care vor să dezvolte soluţii inovatoare în domenii precum mobilitate, programe de fidelizare a clienţilor şi „big data”, retail, precum şi curierat sau distribuţie, companiile selectate având posibilitatea de a accesa o parte din infrastructura de retail şi baza de clienţi a MOL pentru a-şi testa ideile.

Programul, care va fi lansat în luna ianuarie 2018, va avea o durată de trei luni şi se va desfăşura în Budapesta, în parteneriat cu incubatorul de afaceri Design Terminal, fiind destinat start-up-urilor ale căror soluţii se află în prezent într-o fază incipientă de dezvoltare. Partenerul MOL în implementarea acestei iniţiative este Design Terminal, incubator de afaceri din Budapesta, cu experienţă practică şi rezultate remarcabile în ceea ce priveşte colaborarea cu start-up-uri.

Procesul pentru depunerea candidaturilor a început la data de 22 septembrie şi se adresează start-up-urilor care sunt pregătite să îşi testeze soluţiile inovatoare (prototipuri sau produse minimale) în domenii precum mobilitate, servicii retail, sisteme de curierat şi distribuţie, dar şi programe de fidelizare a clienţilor şi big data. Termenul limită de depunere a candidaturilor este 23 octombrie.

Procesul de selecţie va cuprinde două etape – depunerea candidaturii on-line, urmată de o tabără de selecţie în care cei care ajung pe lista scurtă îşi vor putea prezenta şi discuta soluţiile, echipele şi viziunea cu reprezentanţii Grupului MOL şi Design Terminal. După sesiunea de prezentări vor fi selectate 4-5 start-up-uri care vor avea şansa de a lucra direct cu o importantă companie din Europa Centrală şi de Est şi vor avea acces parţial la o bază de 10 milioane de clienţi internaţionali şi la o vastă reţea de retail. Participanţii la program vor primi sprijin şi îndrumări personalizate de la experţii Grupului MOL şi de la echipa extinsă de mentori ai agenţiei Design Terminal, precum şi posibilitatea de a participa la workshop-uri şi vor avea acces la un spaţiu de lucru.

La sfârşitul programului, start-up-urile de succes vor avea şansa de a încheia un parteneriat pe termen lung cu Grupul MOL, în calitate de furnizori de produse şi servicii inovatoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO