ZF 24

Helvetansa: Înainte de criză reuşeam să vindem câte 6-8 ceasuri de peste 150.000 de euro. Acum această cerere s-a oprit

Max-Igor Muller, administrator al Helvetansa: Încă trebuie să recuperăm. Vrem să creştem vânzările din Bucureşti, să revenim la nivelul de dinainte de criză, şi apoi vom analiza şi eventualele planuri de extindere.

Max-Igor Muller, administrator al Helvetansa: Încă trebuie să recuperăm. Vrem să creştem vânzările din Bucureşti, să revenim la nivelul de dinainte de criză, şi apoi vom analiza şi eventualele planuri de extindere.

Autor: Roxana Petrescu

17.10.2014, 20:28 1649
Helvetansa, compania româno-elve­ţia­nă fondată în 1994 specializată în comer­cia­liza­rea de ceasuri şi bijuterii de lux, spune că cererea îşi revine, dar că deocamdată achiziţiile de piese al căror preţ depăşeşte pragul de 150.000 de euro sunt oprite şi acest segment de consumatori fiind afectat de criza financiară.
 
„În anii de dinaintea crizei, în 2007-2008, reuşeam să vindem câte 6-8 ceasuri pe an cu me­canism tourbillon, preţul unor astfel de pie­se fiind cuprins între 150.000 şi 200.000 de euro. Cel mai scump ceas pe care l-am vândut în pe­rioada de dinaintea crizei a fost un Piaget Polo Tourbillon Relatif în valoare de 250.000 de euro. După 2008 acest tip de vânzări s-au oprit, s-a oprit această cerere“, spune Max-Igor Muller, administratorul Helvetansa.
 
Com­pa­nia este prezentă pe piaţa locală prin inter­me­diul a trei magazine, două în Bu­cu­reşti, din ca­re cel mai mare este pe Calea Victo­riei, şi unu în Constanţa, în incinta hote­lu­lui de cinci stele Vega, activ controlat de omul de afaceri Gabriel Comănescu. Compa­nia aduce pe piaţa locală branduri precum Vacheron Constantin, Cartier, Officine Panerai, Piaget şi altele.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO