Max-Igor Muller, administrator al Helvetansa: Încă trebuie să recuperăm. Vrem să creştem vânzările din Bucureşti, să revenim la nivelul de dinainte de criză, şi apoi vom analiza şi eventualele planuri de extindere.
Helvetansa, compania româno-elveţiană fondată în 1994 specializată în comercializarea de ceasuri şi bijuterii de lux, spune că cererea îşi revine, dar că deocamdată achiziţiile de piese al căror preţ depăşeşte pragul de 150.000 de euro sunt oprite şi acest segment de consumatori fiind afectat de criza financiară.
„În anii de dinaintea crizei, în 2007-2008, reuşeam să vindem câte 6-8 ceasuri pe an cu mecanism tourbillon, preţul unor astfel de piese fiind cuprins între 150.000 şi 200.000 de euro. Cel mai scump ceas pe care l-am vândut în perioada de dinaintea crizei a fost un Piaget Polo Tourbillon Relatif în valoare de 250.000 de euro. După 2008 acest tip de vânzări s-au oprit, s-a oprit această cerere“, spune Max-Igor Muller, administratorul Helvetansa.
Compania este prezentă pe piaţa locală prin intermediul a trei magazine, două în Bucureşti, din care cel mai mare este pe Calea Victoriei, şi unu în Constanţa, în incinta hotelului de cinci stele Vega, activ controlat de omul de afaceri Gabriel Comănescu. Compania aduce pe piaţa locală branduri precum Vacheron Constantin, Cartier, Officine Panerai, Piaget şi altele.