ZF 24

Hipermarketurile cu preţuri mici ale Kaufland şi-au majorat profitul cu 60%

Hipermarketurile cu preţuri mici ale Kaufland şi-au...

Autor: Cristina Roşca

14.07.2013, 19:56 412
Retailerul german Kaufland, pre­zent pe piaţa locală cu o re­ţea de 85 de hipermarketuri cu preţuri mici, şi-a consolidat poziţia de lider al comerţului local, încheind anul trecut cu afaceri de 6,44 mld. lei (1,45 mld. euro), în creştere în moneda naţională cu 15% comparativ cu anul anterior.
 
 
Germanii au reu­şit să îşi păstreze pen­tru al doilea an con­se­cu­tiv prima pozi­ţie în to­pul jucă­to­rilor din co­merţul mo­dern şi s-au înde­părtat de ur­mătorii cla­saţi, fran­cezii de la Carre­four (cu afaceri tota­le de 1,12 mld. euro) şi Metro Cash&Carry (1,018 mld. euro, po­trivit ra­portului oficial al com­pa­niei, ger­manii nu şi-au publicat situaţia la Ministerul de Finanţe).
 
Cum a răsturnat Kaufland topul celor mai mari retaileri
 
„Avantajul Kaufland a fost şi este faptul că au imagine de hipermarket, dar politică de preţ de discounter. Astfel, au asociat bran­dul cu preţuri mici. Mai mult, au avut des­chi­deri în zonele locuite, în centrele ora­şe­lor unde oamenii au putut ajunge şi pe jos“, spune Marcelo Mihai, senior consul­tant în cadrul companiei de consultanţă Geva&Company.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24