Marius Popescu, ING Asigurări: Am constatat că există un segment important de femei care, deşi manifestă o nevoie reală de protecţie financiară, nu dispune în piaţă de nicio asigurare de viaţă adaptată nevoilor specifice.
ING Asigurări, cea mai mare companie din piaţa asigurărilor de viaţă, şi-a bugetat afaceri de 560 milioane de lei (circa 130 mil. euro) anul acesta, cu 3% peste nivelul din 2012, ceea ce presupune o accelerare a vânzărilor de poliţe în a doua parte a anului.
Asigurătorul a subscris în primul semestru prime de 275 mil. lei, creşterea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut fiind de 2% şi fiind susţinută de vânzările de poliţe cu garanţii. Clienţii s-au orientat spre poliţe de tip tradiţional, în dauna asigurărilor unit-linked, pe fondul volatilităţii de pe pieţele financiare.