ZF 24

ING Asigurări trebuie să accelereze vânzările în S2 pentru a atinge ţinta de 130 mil. euro la finalul anului

Marius Popescu, ING Asigurări: Am constatat că există un segment important de femei care, deşi manifestă o nevoie reală de protecţie financiară, nu dispune în piaţă de nicio asigurare de viaţă adaptată nevoilor specifice.

Marius Popescu, ING Asigurări: Am constatat că există un segment important de femei care, deşi manifestă o nevoie reală de protecţie financiară, nu dispune în piaţă de nicio asigurare de viaţă adaptată nevoilor specifice.

Autor: Ciprian Botea

21.08.2013, 00:02 146
ING Asigurări, cea mai mare companie din piaţa asigurărilor de viaţă, şi-a bugetat afaceri de 560 milioane de lei (circa 130 mil. euro) anul acesta, cu 3% peste nivelul din 2012, ceea ce presupune o accelerare a vânzărilor de poliţe în a doua parte a anului.
 
Asigurătorul a subscris în primul semestru prime de 275 mil. lei, creşterea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut fiind de 2% şi fiind susţinută de vânzările de poliţe cu garanţii. Clienţii s-au orientat spre poliţe de tip tradiţional, în dauna asigurărilor unit-linked, pe fondul volatilităţii de pe pieţele financiare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO