ZF 24

Istoria lui "daca...poate...ar fi trebuit...": Cum a pierdut Sony sansa sa faca din iPad un gadget depasit de timp

Istoria lui "daca...poate...ar fi trebuit...": Cum a pierdut Sony sansa sa faca din iPad un gadget depasit de timp
06.02.2010, 12:54 30

Istoria produselor destinate consumului de masa este plina desituatii de genul "daca...poate...ar fi trebuit...", cu companiicare au revolutiont tehnologii apoi au pierdut valul pe care eleinsele l-au pornit. Niciun exemplu nu este mai concludent in acestcaz decat cel al gigantului japonez Sony, scrie Bloomberg.

Tendinta cititoarelor elctronice (e-reader) a fost lansata decompania nipona in 2006, insa nu a dezvoltat suficient proiectul,pentru ca trei ani mai tarziu faima pionieratului in acest domeniusa fie atribuita celor dela Amazon si Apple, cu Kindle, respectiviPad.

Sony se pregatest acum sa lanseze propriul cititor electronic,intitulat Reader Daily Edition. La 399 dedolari, este semnificativmai scump decat Kindle, insa japonezii au un as in maneca: ausemnat deja contracte cu ziare importante, precum Wall StreetJournal si The New York Post pentru editii dedicate care pot fidownloadate wireless. Pentru un review comparativ intre Sony ReaderDaily Edition si principalii concurenti, cititi mai mult pewww.bloomberg.com

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO