ZF 24

Iulian Andreescu, AdUnity: Nu se va putea trece niciodată complet la programatic, mereu vor exista si dealuri offline

Iulian Andreescu, AdUnity: Nu se va putea trece...

Autor: Roxana Rosu

27.10.2015, 14:32 313

Nu se va putea trece niciodată complet la programatic, mereu vor exista si dealuri off line, campanii de brand awareness de exemplu, va fi un mix intre dealuri directe şi programatic,a  spus Iulian Andreescu, Engineering Director AdUnity, la ZF Digital 15. 

Programatic este o schimbare a viziunii de vânzare a spaţiilor media pentru advertiseri, în care focusul e pe vizitatori şi mai putin pe locul amplasării reclamei. Ne interesează cine vede reclama, mai puţin unde e ea.

În programatic vor exista mereu două parti, tarabele si cumpărătorii. Rolul lor primordial, publisheru va incerca sa obţina pretul cel mai bun pe acea afisare, iar cumpratorul va cauta mereu ce e mai ieftin. Noi am evitat să alegem o tabără şi ne-am focusat pe publisheri. Avem componentă de programatic, posibilitatea de a vinde inventarul, si un produs focusat catre vanzarea traficului internaţional, adica vizitatorii de afara care urmaresc conţinut românesc si cei care vor să cumpere impresii generate de expaţii.

La targetare este o problemă de neîncredere. Dacă publisherul pune la dispoziţie audienţa prin programatic, niciun buyer nu foloseşte doar datele publisherului, ci face o sincronizare între ele şi ce are el în sistem, legat de acelaşi vizitator. E vorba de cookie matching. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO