ZF 24

Lenovo ţinteşte o cotă de piaţă de peste 10% în România după lansarea smartphone-urilor sub brandul Moto

Ivan Bozev, directorul general al Lenovo pentru Europa de Sud-Est

Ivan Bozev, directorul general al Lenovo pentru Europa de Sud-Est

Compania chineză Lenovo ar putea ajunge la o cotă de peste 10% pe piaţa de smartphone-uri din România odată cu lansarea brandului Moto a spus Ivan Bozev, directorul general al Lenovo pentru Europa de Sud-Est, fără a oferi detalii despre momentul în care s-ar putea atinge această ţintă. "Obiectivul nostru este să atingem cât mai repede această cotă de piaţă", a punctat Bozev. Estimarea privind cota de piaţă de 10% după numărul de unităţi vândute include şi smartphone-urile sub brandul Lenovo, a adăugat reprezentul Leovo în cadrul evenimentului de lansare al brandului.

Lenovo a adus momentan pe piaţă un singur smartphone - Moto G4. Smartphone-ul este disponibil în acest moment în oferta Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, dar Lenovo poartă discuţii şi cu ceilalţi jucători din telecom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO