Nu ne amintim să fi reacţionat atât de entuziasmaţi în privinţa unui monovolum, aşa cum o facem atunci când vine vorba de Renault Espace. De când a apărut - în 1984 - şi până acum, Espace a reuşit să atragă atenţia, urmându-şi cu încredere motto-ul „Şi dacă adevăratul lux ar fi spaţiul?”.
Şi, dacă până acum ar mai fi putut fi contestat pentru forma-i nu tocmai ispititoare, generaţia a cincea reuşeşte să îmbine spaţiul, tehnologia şi designul într-un pachet foarte greu de trecut cu vederea. Renault este atât de încrezător în Espace încât l-a ales pe ambasador pe Kevin Spacey. În cazul în care nu prea te uiţi la filme/seriale, Spacey este genul de actor care îţi dă impresia de om foarte serios şi pragmatic, în ciuda numelui („spacey” înseamnă, în linii mari, aerian, rupt de realitate).