ZF 24

O agenţie românească a fost nominalizată la Digiday Awards Europe, alături de nume celebre precum The Economist, Youtube sau Financial Times

O agenţie românească a fost nominalizată la Digiday...

Autor: Ştefan Stan

17.10.2016, 15:12 222

First Content Studio, o agenţie care oferă servicii specializate de content marketing din România, a fost nominalizată în competiţia europeană Digiday Awards Europe, la categoria Best Branded Content Series cu proiectul dezvoltat alături de brandul Bergenbier, „Eu Sunt 12, potrivit unui anunţ al companiei.

Platforma de comunicare „Eu sunt 12”, premiată anul acesta la IAB Mixx Awards pentru cel mai bun proiect de content marketing din România, a fost recunoscută de Digiday ca fiind unul dintre cele mai de succes proiecte europene de long-term branded content.

Pe lista de nominalizări la această categorie se află unele dintre cele mai vizibile proiecte de publishing: Omni şi unul dintre marii publisher ai planetei, Condé Nast. Ediţia din acest an reuneşte pe lista de nominalizări proiecte ale unora dintre cele mai mari branduri internaţionale, printre care The Economist, Youtube, Ubisoft, Sky News, Viacom, Financial Times, Yamaha, Quartz sau Discovery.

Digiday Awards premiază publisherii, advertiserii şi platformele tehnologice care aduc schimbare şi inovatie în piaţa de profil din Europa. Gala, în cadrul căreia vor fi decernate marile premii, va avea loc pe 1 decembrie, la Londra.

Platforma „Eu sunt 12”  a luat naştere în 2015, pentru iubitorii de fotbal din România, plecând de la premisa că suporterii sunt extrem de importanţi în succesul unui meci. Potrivit platformei dezvoltate de First Content Studio, suporterii sunt practic cel de-al 12-lea jucător.

Bergenbier a adoptat proiectul, transformându-l în platforma oficială de comunicare. Proiectului i s-au alăturat în scurt timp nume mari din lumea fotbalului, actuali şi foşti fotbalişti de renume, care au acceptat provocarea de a se apropia la rândul lor de suporterii care i-au susţinut pe teren.

First Content Studio este un start-up de comunicare ce construieşte şi răspândeşte mesajele brandurilor prin conţinut personalizat pentru brand şi publicuri. Printre clienţii agenţiei se numară Bergenbier, Petrom sau Danone. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO