ZF 24

Producătorul pastelor Montebanato aşteaptă vânzări de 3 milioane de euro din nişa alunelor şi seminţelor

Ioan Popa, directorul general al Pangram Reşiţa
Pe de-o parte consumul este în scădere şi pe de altă parte este lupta cu mărcile private care pe segmentul pastelor făinoase au ajuns la o cotă de piaţă de 23%. Retailerii folosesc o strategie de a pune toate sortimentele producătorilor în categorii şi de a stoca mărcile private într-un singur bloc. Astfel creează un adevărat mozaic.

Ioan Popa, directorul general al Pangram Reşiţa Pe de-o parte consumul este în scădere şi pe de altă parte este lupta cu mărcile private care pe segmentul pastelor făinoase au ajuns la o cotă de piaţă de 23%. Retailerii folosesc o strategie de a pune toate sortimentele producătorilor în categorii şi de a stoca mărcile private într-un singur bloc. Astfel creează un adevărat mozaic.

Autor: Gabriel Razi

07.10.2013, 00:08 120
Producătorul de paste făinoase Pangram Reşiţa, o afacere de 12 milioane de euro anul trecut controlată de compania italiană Colussi şi cunoscută prin intermediul brandului Monte­banato, va obţine rulaje de 3 milioane de euro din afacerile cu seminţe, arahide, fistic şi popcorn, o linie de business lansată în primele luni ale anului, spune Ioan Popa, directorul general şi acţionar minoritar al companiei.
 
„Am reuşit deja să ne listăm în toate reţelele de retail şi am ajuns la o cotă de piaţă de 2%“, spune el.
 
Pentru producătorul de paste din Reşiţa intrarea pe piaţa alunelor, seminţelor şi fisticului a reprezentat unul din puţinii paşi „în lateral“ făcuţi de la afacerile cu pastele făinoase, businessul de bază al companiei.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro