ZF 24

Proiectul brandului românesc de ceasuri Peren a strâns peste 100.000 de lei pe kickstarter.com

Andrei Bica-Popi, fondatorul Peren Watches: Pragul de 10.000 de dolari canadieni s-a atins pe când mai erau încă 9 zile până la finalizarea proiectului, adică în a 46-a zi a proiectului.

Andrei Bica-Popi, fondatorul Peren Watches: Pragul de 10.000 de dolari canadieni s-a atins pe când mai erau încă 9 zile până la finalizarea proiectului, adică în a 46-a zi a proiectului.

Autor: Ioana Nita

21.12.2014, 09:30 1875
Andrei Bica-Popi, românul care vrea să dezvolte brandul autohton de ceasuri numit Peren, a reuşit să strângă pe platforma de crowdfunding americană kickstarter.com de trei ori suma cerută iniţial - 31.000 lei (10.000 dolari canadieni) - cu o săptămână înainte de încheierea campaniei. Până ieri la ora 16, proiectul strânsese în total 106.317 lei (34.403 dolari canadieni) de la 173 de persoane. 
 
„Pragul de 10.000 de dolari canadieni s-a atins pe când mai erau încă 9 zile până la finalizarea proiectului, adică în a 46-a zi a proiectului. Saltul acesta, la peste 30.000 de dolari canadieni, s-a fă­cut în nu mai puţin de 48 ore complete. În general totul a fost datorită prezenţei media în diferite ţări. Încă de la începutul campaniei de Kickstarter s-a început o campanie de promovare a brandului în America, Canada, UK, Olanda, Spania, Româ­nia şi multe alte ţări“, a spus Bica-Popi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO