Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător din industria băuturilor răcoritoare din România, a încheiat anul 2013 cu o marjă de profit sub 5%, cel mai scăzut nivel atins de producător în criză.
WikiZF: Profilul companiei Coca-Cola HBC România
Într-o piaţă în care preţul a făcut toate regulile şi în care acţionarii din Grecia au admis pentru prima dată că s-au confruntat cu promoţiile agresive ale competitorilor, Coca-Cola HBC România a înregistrat un câştig net de 83 mil. lei (19 mil. euro), aproape la jumătate faţă de rezultatul din 2012, după cum arată datele transmise de companie la Ministerul Finanţelor şi Registrul Comerţului.
Cifra de afaceri a îmbuteliatorului a scăzut cu 7%, la 1,8 mld. lei (410 mil. euro).
Acestea sunt primele date legate de businessul Coca-Cola HBC pe piaţa locală în 2013, un an în care volumele îmbuteliate local au scăzut cu 9%.