ZF 24

Topul celor mai valoroase branduri de bere

Topul celor mai valoroase branduri de bere
29.04.2009, 11:39 107

Bud Light, Budweiser si Heineken sunt cele mai valoroase branduri din lume pe segmentul berii, cu o valoare cumulata de 18 mld. dolari, potrivit Topului BrandZ al celor mai Valoroase Marci la Nivel Mondial realizat de Millward Brown Optimor - divizie a companiei Millward Brown.

Clasamentul este completat de Stella Artois (4,5 mld. dolari), Corona (4,2 mld. dolari), Guinness (3,5 mld. dolari) [i Miller Lite (2,5 mld. dolari). Realizatorii topului plaseaza pe ultimele pozitii in top zece branduri de bere dupa valoare Skol (2,5 mld. dolari), Amstel (1,9 mld. dolari) [i Kronenbourg (1,6 mld. dolari).

Valoarea cumulata a primelor 100 marci s-a mentinut la 1,95 trilioane de dolari, liderul clasamentului fiind Google cu o valoare de 100 de miliarde de dolari. Microsoft este pe locul doi cu o valoare estimata la 76,2 miliarde de dolari, iar Coca Cola intra in premiera in topul primelor trei marci, cu o valoare estimata la 67,6 miliarde de dolari.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO