Visa Romania si cele 27 de banci comerciale partenere vorcheltui in anul fiscal octombrie 2009 - septembrie 2010 aproximativun milion de euro pentru campanii de promovare a platii cu cardulla comercianti.
"Bugetul oentru strategia de comunicare a Visa, impreuna cubancile partenere, depaseste un milion de euro. Mesajelecampaniilor vor fi prezentate pe print, radio, online, inbenzinarii si mall-uri. Nu vom intra pe TV", a spus Catalin Cretu,director general pentru Romania in Visa Europe, in cadrul uneiintalniri cu jurnalistii.
El subliniaza ca in Romania platile la comercianti reprezintadoar 12% din sumele tranzactionate pe card, restul fiind retrageride numerar de la bancomate. In Europa Centrala media este de 20%,iar pe pietele mature din Vestul Europei trece de 50%.
Visa a derulat in 2009 o campanie pentru incurajarea platilor cucardul la comercianti, subliniind avantajul lipsei comisioanelorpentru aceste trazactii.
In 2010 campaniile vor viza de asemenea incurajarea platilor cucardul, atat la comercianti, cat si a impozitelor locale, lamunicipalitati.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels