♦ „Suntem atenţi la ce aşteptări au consumatorii.“
Companiile locale încep să investească în cercetarea internă, în timp ce cercetarea din România se degradează.
Astfel, grupul Agricola din Bacău, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de carne de pasăre din România, care realizează şi mezeluri, dar şi produse ready meal şi ouă, a investit în propriul atelier de cercetare pentru a crea o ofertă pe măsura cererii din piaţă, a spus Grigore Horoi, preşedintele grupului Agricola, cu venituri de peste 730 mil. lei în 2020. El a fost prezent la emisiunea ZF Agropower, un proiect susţinut de Banca Transilvania şi Profi.
„La fabrica de mezeluri Salbac am investit într-un mic atelier de cercetare pentru produse inovatoare. Este important că suntem atenţi la ce aşteptări au consumatorii şi venim în întâmpinarea lor. Cred că tot timpul este nevoie să aduci produse noi pe piaţă, nu doar după perioada aceasta de pandemie“ a afirmat Grigore Horoi.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE