ZF Live. Dragoş Diaconu, CEO al WatchShop.ro: Am vândut ceasuri de 1,6 mil. euro în 2017

14 feb 2018 Autor: Cristina Bellu

♦ Pentru 2018 retailerul are un buget de promovare de 100.000 de euro şi se pregăteşte relansarea platformei online.

Retailerul online de ceasuri WatchShop.ro care anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, plus 6% faţă de 2016, pe fondul campaniilor de marketing şi adăugarea în portofoliu de branduri exclusive, are alocat pentru anul în curs un buget de marketing de 100.000 de euro, potrivit declaraţiilor făcute de Dragoş Diaconu, CEO al WatchShop.ro, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Utilizăm toate canalele de promovare la care avem acces - social media, Google, eMag etc. Zona de online este în creştere şi cred că lucrul acesta va lua amploare tot mai mult. Sunt foarte mulţi clienţi care preferă flexibilitatea şi posibilitatea de a comanda de pe mobil sau de pe desktop. Pentru promovare ne-am bugetat anul acesta 100.000 de euro.”

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.02.2018

 
Cuvinte cheie:
ZF Live
, Dragos Diaconu
, WatchShop.ro
, CEO
, ceasuri
, promovare
, marketing
zf.ro
Abonează-te la Închide