ZF News

eMag a terminat anul trecut cu afaceri din electro-IT de 154 mil. euro, plus 10%

eMag a terminat anul trecut cu afaceri din electro-IT de...

Autor: Cristina Roşca

20.06.2013, 20:29 9

eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail online, al cărui acţionar majoritar este din 2012 grupul Naspers din Africa de Sud, a terminat anul trecut cu afaceri de 685 mil. lei (153,7 mil. euro), în creştere cu 10% în lei, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Registrul Comerţului. Cifrele raportate la RECOM cuprind doar vânzările de produse electroIT ale eMag. Reprezentantii companiei spun că magazinul online eMAG.ro a generat anul trecut vânzări de 165 milioane euro, în creştere cu 13,8% faţă de 2011. Cifra de 165 de milioane de euro include şi valoarea vânzărilor realizate de alte companii prin platforma Marketplace a eMag - aşa cum sunt cărţile - şi nu doar comisionul reţinut de retailer la fiecare vânzare prin platforma sa, care variază în jurul a 5%. Platforma Marketplace reprezintă 8% din businessul eMag.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24