ZF Transilvania

Logicode a obtinut 2 mil. euro din tehnologia codurilor de bare

08.04.2009, 16:19 133

 

Conducerea companiei Logicode din Cluj-Napoca, specializata in tehnologia codurilor de bare, a anuntat o cifra de afaceri pe anul trecut de peste 2 mil. euro, in crestere cu aproximativ 40% fata de anul precedent. Spre finalul anului 2008, reprezentantii companiei clujene estimau ca firma Logicode va ajunge la o cifra de afaceri de 5 mil. euro si la un numar de 50 de angajati, fata de 30 de oameni in 2008.

„Ritmul de crestere a veniturilor din servicii si software a devansat anul trecut ritmul de crestere a veniturilor din echipamente si consumabile. Aceasta tendinta reflecta orientarea Logicode catre furnizarea de solutii complete, atat hardware, cat si software, completate cu serviciile de suport post-vanzare’’, a declarat pentru ZF Transilvania Ciprian Cosma, director executiv Logicode.
Unul dintre obiectivele companiei in 2008 a fost dezvoltarea si eficientizarea echipei Logicode, in vederea imbunatatirii performantei angajatilor, compania anuntand anul trecut ca va continua angajarile si in 2009, in principal prin dezvoltarea echipei de consultanti tehnici pe solutii de mobilitate.
Potrivit reprezentantilor companiei clujene, piata codurilor de bare si a solutiilor de automatizare a operatiunilor cu ajutorul codurilor de bare este in continua dezvoltare, cea mai buna dovada fiind numarul mare de jucatori din acest domeniu de activitate.
In ultimii ani au aparut, conform oficialilor Logicode, mai multe firme noi in acest domeniu, iar alte companii in principal furnizoare de solutii pentru retail s-au extins si pe aceasta piata.
„Criza de pe piata fortei de munca si dinamica excesiva a acestei piete au fost resimtite si de catre compania noastra, prin urmare a fost important pentru noi sa ne consolidam politica de resurse umane’’, a spus Ciprian Cosma.
In 2008, compania si-a diversificat portofoliul de produse, astfel ca pe langa solutiile de etichetare, marcare industriala si culegere automata a datelor prin tehnologia codurilor de bare, Logicode furnizeaza si aplicatii software pentru gestiunea depozitului (WMS) si automatizarea fortei de vanzari (SFA, DSD, VanSales). Conducerea companiei a precizat ca proiectele Logicode din 2008 au fost orientate si spre consolidarea cotei de piata pe domeniul solutiilor de coduri de bare.
„Ne propunem sa ne extindem pozitia pe piata prin largirea portofoliului de clienti si printr-o abordare centrala pe relatia cu clientii actuali. Intentionam, de asemenea, sa ne concentram pe serviciile de «customer support», astfel incat sa nu ramanem doar un simplu furnizor de echipamente", a precizat Ciprian Cosma.
Potrivit oficialilor companiei Logicode, anul trecut s-a urmarit si dezvoltarea filialei din Bucuresti, prin extinderea echipei de angajati.
„Piata din zona de sud a tarii este una puternic concurentiala, de aceea pentru noi e foarte important sa dezvoltam aceasta filiala, astfel incat sa avem o prezenta mai activa in aceasta regiune", a declarat directorul executiv Logicode.
Portofoliul de servicii Logicode include aplicatii pentru codurile de bare si tehnologii de tiparire si marcare industriala. Firma Logicode a dezvoltat in ultimii ani parteneriate directe cu lideri mondiali din domeniu precum Intermec, Markem, Datamax, Casio, Avery Dennison sau Seagull Scientific, iar din luna iunie 2006 compania este Microsoft Certified Partner.
Infiintata in anul 1993 la Zalau, judetul Salaj, firma are in prezent doua puncte de lucru, in Bucuresti si Cluj-Napoca, sediul central al societatii fiind mutat de la Zalau in Cluj-Napoca in cursul anului 2005. Alti jucatori importanti pe piata codurilor de bare sunt companiile Novensys, DataScan sau Eutron, acest domeniu fiind estimat in 2008 la un potential de aproximativ 45-50 de milioane de euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO