ZF Transilvania

Piera aduce marca Lotto pe piata lenjeriei intime din Romania

03.09.2004, 00:00 152



Compania clujeana Piera a obtinut un contract de exclusivitate pentru distribuirea pe piata romaneasca lenjeriei intime marca Lotto. Piera a adus pentru prima data in Romania aceasta marca din ianuarie 2004. Prin semnarea in decembrie 2003 a unui contract pe un an de zile cu detinatorul licentei Lotto pentru lenjerie, firma italiana Fraly, Piera a devenit unic distribuitor in Romania pentru aceste produse. "Am adus modele din toate colectiile Lotto pentru a vedea care este impactul in Romania. Lenjeria intima patrunde destul de greu, pentru ca se vinde mai bine un tricou Lotto decat unul de corp", explica Gbriela Carstean, manager Piera. In prezent vanzarile lenjeriei intime marca Lotto reprezinta in jur de 5% din cifra de afaceri a companiei.



Firma clujeana are in vedere un plan de marketing pentru imbunatatirea colaborarii cu magazinele care au licenta de distributie pentru articolele sportive marca Lotto. "In prezent nu vindem in aceste magazine sportive, din cauza diferentelor de pret intre tricourile de piele Lotto si cele traditionale. E normal ca Lotto nu doreste sa piarda din cifra de afaceri datorita acestei alaturari", considera Carstean. Cele mai multe produse de acest gen au fost vandute in Cluj, Suceva si Constanta.



Cel mai important obiectiv al companiei clujene se leaga de patrunderea, la sfarsitul acestui an pe piata din capitala si pe cea din Ungaria. "Inca nu stim daca vom deschide propriile magazine in Bucuresti sau daca vom identifica doua, trei puncte de distributie in capitala. Am asteptat sa avem o imagine unitara, de o anumita consistenta pentru a ne putea adresa pietei bucurestene", subliniaza Gabriela Carstean. Pana la sfarsitul acestui an Piera va mai adauga cateva linii de productie pentru a se alinia la cerintele unei piete in expansiune. "Vom face un leasing de 50.000 de euro pentru achizitionarea utilajelor de productie", a mai spus Carstean. Capacitatea de productie a firmei cluejene este in prezent de 80.000 de bucati pe luna. "Am putea dubla volumul productiei, dar pentru asta este nevoie de forta de munca foarte bine calificata", explica managerul Piera.



Producatorul clujean de lenjerie intima Piera estimeaza ca, pana la sfarsitul anului 2005, peste 25% din cifra de afaceri a companiei va fi obtinuta din vanzarile pe piata est-europeana. "Avem deja o colaborare cu un furnizor din Ungaria, iar primele produse marca Piera vor ajunge pe piata din tara vecina pana la sfarsitul acestui an. Produsele trebuie sa fie competitive pe piata din est, care poate fi acoperita atat din punct de vedere al sortimentului de produs cat si a capacitatilor de productie", a declarat in exclusivitate pentru ZF Transilvania, managerul Piera. Aflata in al doilea an de activitate, firma asteapta vanzari de 15 miliarde de lei pana la sfarsitul anului, in conditiile in care la inceputul lui august cifra de afaceri a companiei depasea 7 miliarde de lei. transilvania@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO