Business Hi-Tech

Arthur Rădulescu, MerchantPro: Vom ajunge să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT

Arthur Rădulescu, MerchantPro: Vom ajunge să căutăm...

Autor: Alexandra Cepăreanu

01.05.2024, 00:07 365

Una dintre principalele schimbări observate pe piaţa de e-commerce este re­pre­zen­tată de aplicaţiile care fo­losesc inteligenţa arti­fi­cială (precum platforma ChatGPT) care pot oferi uti­lizatorilor răspunsuri cu o acurateţe mai mare decât o face motorul de căutare Google – unde utilizatorii trebuie să aleagă site-ul de unde vor să îşi citească informaţia căutată, a explicat Arthur Rădulescu, fondator şi CEO al platformei de e-commerce MerchantPro, folosită de circa 2.000 de magazine online, majoritatea din România.

El este de părere că până la finalul anului în curs instrumentele care utilizează inteligenţa arti­fi­cială vor fi folosite din ce în ce mai mult de consumatori chiar şi pentru a căuta produse sau servicii ce pot fi achiziţionate online.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO