Auto

După doar două luni de comercializare, Dacia Duster devine al doilea SUV ca vânzări în Franţa

Promotor: După doar două luni de comercializare, Dacia Duster devine al patrulea SUV ca vânzări în Franţa
01.08.2010, 15:29 34

Deşi Dacia Duster a fost lansat în Franţa de abia în luna mai,SUV-ul făcut în România a escaladat rapid topurile de vânzări,scrie Promotor citând un top realizat de publicaţiaspaniolă Autoblog Espanol. Conform publicaţiei spaniole, DaciaDuster este al doilea cel mai vândut SUV în primele şase luni aleanului, cu 5.335 unităţi vândute, plasându-se în spatele lui VWTiguan (6.448 unităţi). Din segmentul SUV au fost excluse însăPeugeot 3008 (26.088) şi Nissan Qashqai (11.654) - modele care auaceleaşi drepturi ca şi Duster de a fi considerate SUV-uri - şiincluse în categoria crossover.

Dacă cele două modele ar fi incluse, Dacia Duster ar ocupa unfoarte onorant loc patru în categoria modelelor cu valenţeletot-teren, după doar două luni întregi de comercializare. Nu estegreu de găsit o explicaţie pentru intrarea lui Duster la vârfultopului, SUV-ul românesc beneficiind de un interes uriaş în Franţaîn momentul lansării, care a făcut ca după doar 2 zile de ladebutul pe piaţă să se primească 4.000 de comenzi. Chiar Dacia facecu greu faţă comenzilor, şi aşa cum am mai scris, timpul deaşteptare pentru un Duster în Franţa este printre cele mai extinse.Mai multe despre succesul Daciei SUV pe piaţa franceză citiţi pewww.promotor.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO