Profitul înainte de dobânzi şi taxe a avansat anul trecut cu 14%, de la 7,98 miliarde de euro în 2013 la 9,12 miliarde de euro. Analiştii anticipau un profit de 8,80 miliarde de euro.
Veniturile au crescut cu 5,7%, la 80,4 miliarde de euro, a anunţat joi producătorul german de automobile.
"Cererea mare pentru vehiculele noastre la nivel mondial alimentează volumul vânzărilor", a declarat directorul general al BMW, Norbert Reithofer.
Pentru 2015, grupul are ca obiectiv să obţină al cincilea record al vânzărilor anuale, prin introducerea a 15 modele noi sau îmbunătăţite, sub brandurile BMW, Mini şi Rolls-Royce.
BMW, liderul pieţei automobilelor premium, este concurat de rivalii germani Audi şi Mercedes-Benz, care vor să ajungă pe prima poziţie până la sfârşitul acestui deceniu.
Audi, aflată pe poziţia a doua, a depăşit vânzările brandului BMW în primele două luni ale acestui an.