Auto

Se poate mai low-cost decât Sandero? Da: iată noul Datsun mi-DO

Se poate mai low-cost decât Sandero? Da: iată noul...

Autor: Oraan Mărculescu

04.09.2014, 11:04 3268

Aşa cum Renault şi-a ”tras” brand low-cost prin Dacia, şi partenerul de alianţă Renault a reînviat denumirea Datsun. Pe care o foloseşte pentru a vinde modele foarte ieftine. Deocamdată produse de... Lada. O reţetă care poate submina, oare, Dacia? Vedem în continuare.

 Experimentul pe care l-au făcut francezii de la Renault cu Dacia s-a dovedit nu doar de succes, dar şi greu de replicat de către ceilalţi mari constructori auto. Şi atunci, în lipsa concurenţei, la ce s-au gândit oficialii alianţei Renault-Nissan? ”Hai să ne concurăm singuri!”. Şi uite aşa a reapărut pe scena auto Datsun, ca brand low-cost al lui Nissan.

Primele modele (citadina GO şi monovolumul GO+) sunt variaţiuni pe tema Nissan Micra, fiind lansate iniţial în India. După care a urmat o adevărată lovitură sub centură pentru Logan: berlina Datsun on-DO, nimic altceva decât un refresh al modelului Lada Granta, care urmează să iasă la pensie.

Citiţi articolul integral pe www.promotor.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO