Auto

Top Gear promovează România sau pregăteşte o nouă emisiune la noi?

Top Gear promovează România sau pregătesc o nouă emisiune în România?

Autor: Bogdan Alecu

27.07.2011, 10:28 6192

Top Gear face din nou reclamă României, de această dată prinintermediul unei hărţi aplasate "strategic" pe un platou defilmare. În "centrul de comandă" unde Jeremy Clarkson, RichardHammond şi James May pregăteau planul pentru un mini-show TV numit"The Interceptors", având ca element central automobilul sportJensen Interceptor, ca element de decor se putea vedea clar o hartăa României. Astfel, Top Gear continuă să promoveze România, chiarşi cu ajutorul unei hărţi, în condiţiile în care aceasta este ceamai urmărită emisiune auto din lume. Se estimează că în fiecaresăptămână emisiunea are peste 350 mil. telespectatori în lume, dincare 5 milioane numai în Marea Britanie.

TopGear a realizat în 2009 un episod în România, prezentândstaţiunea Mamaia de pe litoral dar şi Transfărărăşanul, care a fostcatalogat drept "cel mai uimitor drum pe care am condus vreodată"de Jeremy Clarkson. Mai mult, James May a rămas un fan al mărciiDacia, prezentând în cadrul emisiunii toate noutăţile legate deconstructorul de la Mioveni "pregătind" terenul pentru lansareaSUV-ului Duster anul viitor pe piaţa din Marea Britanie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO