Compania şi-a redus numărul de camioane la 120 faţă de 180 înainte de a intra în insolvenţă, dar şi numărul de angajaţi la 170 faţă de 255. În 2007 Frigoexpres avea 400 de camioane.
Transportatorul orădean de marfă Frigoexpres, care a intrat în insolvenţă în august anul trecut, a finalizat primul semestru din acest an cu o cifră de afaceri de 21 milioane de lei (4,7 milioane de euro), în scădere cu 36% în lei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Frigoexpres are printre clienţi companiile Unilever şi Billa.
„Cifra de afaceri s-a redus pentru că am funcţionat cu mult mai puţine camioane. Încercăm să creştem cota de piaţă pe care o avem pe transportul de marfă în Europa“, a spus Florian Mihuţ, directorul general al companiei şi acţionarul majoritar (cu un pachet de 66,99%). Dorel Laza deţine 13,7% din companie, iar restul acţiunilor sunt deţinute de 179 de persoane fizice.
Pentru întreg anul reprezentantul companiei estimează o cifră de afaceri de 44 milioane de lei (10 milioane de euro), faţă de nivelul de 54 de milioane de lei (12 mil. de euro) de anul trecut. În 2013, transportatorul a finalizat cu pierderi de 16 milioane de lei (3,6 milioane de euri), potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
Compania şi-a redus numărul de camioane la 120 faţă de 180 înainte de a intra în insolvenţă, dar şi numărul de angajaţi la 170 faţă de 255. În 2007 Frigoexpres avea 400 de camioane.
„Am câştigat contracte cu clienţi noi, care exportă fructe şi legume în Europa. Nu pot să le fac public numele, concurenţa pe această piaţă fiind foarte mare. Continuăm să lucrăm cu companiile Unilever şi Billa.“