ZF Live

ZF Live Răzvan Szilagyi, AIC Trucks. De la fonduri mutuale la vânzarea de camioane. Cum să faci business pe piaţa camioanelor?

Răzvan Szilagyi, CFA, deputy CEO la AIC Trucks: În transporturi este un ecosistem bazat pe trei piloni: zona de import- distribuţie,  de service şi pilonul reprezentant de finanţare.

Răzvan Szilagyi, CFA, deputy CEO la AIC Trucks: În transporturi este un ecosistem bazat pe trei piloni: zona de import- distribuţie, de service şi pilonul reprezentant de finanţare.

Autor: Mirabela Tiron

04.05.2024, 00:05 104

Răzvan Szilagyi, CFA, deputy CEO la AIC Trucks, importator şi distribuitor de camioane, spune că este important să ai un mix de branduri şi de produse în portofoliu care să poată să satisfacă o anumită parte de cerere.

„Noi suntem importator şi distribuitor a trei branduri de camioane,  Ford Trucks (pe camioane peste 18 tone), Otokar (camioane peste 7 tone) şi Piaggio. (...) Şi credem că suntem foarte bine poziţionaţi pe pe zona asta“, a spus el la ZF Live.

Szilagyi mai subliniază că pe termen mediu şi lung transportatorii ar trebui să fie preocupaţi de partea de transport, iar  distribuitorii de camioane să acopere zona de mentenanţă şi de tot ce înseamnă servicii de service.

În transporturi este un ecosistem bazat pe trei piloni:  zona de importator-distribuitor, apoi zona de service, iar al treilea pilon este cel de finanţare. În piaţă vede interes cu preponderenţă pentru zona de finanţare bancară sau de leasing financiar. O mai mică parte din piaţă este orientată către ce înseamnă leasing operaţional.

„Dacă ne uităm la acest ecosistem atunci putem să ne ducem şi cu gândul către obiectivele şi interesele clienţilor noştri, care sunt companiile de transport.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO