♦ Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac: Anul 2021 a început încurajator pentru Allianz-Ţiriac. Vânzările din primele trei luni au fost uşor mai mari decât cele din primul trimestru din 2020, care consemnase o creştere de două cifre înainte de debutul pandemiei.
Allianz-Ţiriac, al treilea cel mai mare asigurător de pe piaţa locală, a terminat primele trei luni (T1) din 2021 cu un volum al primelor brute subscrise de 396,7 mil. lei, în creştere uşoară cu doar 0,9% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.
„Anul 2021 a început încurajator pentru Allianz-Ţiriac. Vânzările din primele trei luni au fost uşor mai mari decât cele din primul trimestru din 2020, care consemnase o creştere de două cifre înainte de debutul pandemiei. Oamenii caută acum mai mult ca oricând produse relevante pentru nevoile lor şi uşor de accesat, iar pentru a le oferi cele mai bune soluţii, noi mizăm în 2021 pe simplificarea interacţiunii asigurător-client, prin implementarea de instrumente de vânzare şi despăgubire intuitive care să susţină totodată efortul partenerilor noştri de distribuţie“, a transmis Virgil Şoncutean, CEO al Alliaz-Ţiriac.