Bănci și Asigurări

BRD automatizeaza alimentarea contului curent cu ajutorul cardului

10.03.2008, 19:28 8143

Clientii BRD-SocGen care au deschise conturi curente cu carduri atasate vor putea sa utilizeze robotii instalati de banca in unitati pentru a depune numerar in cont. BRD a instalat inca de anul trecut in unele agentii automate (sub forma clasica a unui robot umanoid) pentru platile de facturi, care permiteau citirea codului de bare si plata in numerar sau cu card emis de BRD. De luna aceasta, robotii permit si depunerea de numerar pentru alimentarea contului. Contul este "citit" de pe card, iar dupa depunerea banilor, se pot efectua plati de facturi sau chiar de rate la creditele acordate de banca. BRD are instalati astfel de roboti in 220 de unitati in prezent, iar reprezentantii bancii spun ca pana in aprilie numarul acestora va ajunge la 300. Bancile locale incearca sa incurajeze utilizarea canalelor alternative pentru efectuarea operatiunilor de baza, astfel incat personalul sa se poata concentra pe oferirea de servicii cu valoare adaugata mai mare. Unele banci precum BCR sau Raiffeisen au introdus restrictii sau politici de comisionare care sa descurajeze platile de facturi la ghisee, pentru a evita aglomerarea unitatilor proprii. ING si-a bazat intreaga oferta de retail pe automatizarea completa a operatiunilor de baza, clientul putand sa deruleze atat tranzactiile cu numerar, cat si direct din cont de la aparate speciale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO