Bănci și Asigurări

BRD vinde in medie 3,3 produse unui client

BRD vinde in medie 3,3 produse unui client
10.08.2009, 23:22 43

BRD, a doua mare banca de pe piata, a ajuns la sfarsitul semestrului I la un numar mediu de 3,3 produse pe client, fata de o medie de 2,8 produse in urma cu un an, potrivit datelor bancii-mama Societe Generale. Didier Valet, CFO al SocGen, a remarcat recent extinderea cross-selling-ului, care a permis aceasta crestere a "gradului de echipare" al clientului BRD. "BRD isi confirma rezistenta si arata ca are o structura a cheltuielilor mai sanatoasa decat competitorii sai", a comentat Valet rezultatele BRD pe semestrul I, mentionand si capacitatea bancii de crestere a resurselor atrase prin depozite. De asemenea, el a spus ca nu vede semne ingrijoratoare in tendinta de crestere a creditelor neperformante. In conditiile scaderii abrupte a cererii de credite, bancile incearca sa le vanda clientilor existenti produse si servicii conexe, in primul rand carduri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO