Bănci și Asigurări

BT vorbeste cu clientii la telefon

20.07.2007, 19:24 27

Banca Transilvania a lansat serviciul call-center, prin intermediul caruia clientii bancii pot afla informatii despre produsele bancii sau pot verifica daca sunt eligibili pentru un credit. Call-center-ul este situat in Cluj-Napoca si are 30 de angajati, numarul acestora urmand sa creasca in functie de solicitari, potrivit reprezentantilor bancii.
Lansarea unui astfel de serviciu se inscrie in tendinta ultimilor ani de pe piata bancara. Raiffeisen, de exemplu, a infiintat anul trecut un call-center, iar pana la sfarsitul anului acest serviciu va fi pe deplin operational si la BCR.
Prin call-center-ul Bancii Transilvania, care va prelua atat apeluri, cat si e-mail-uri, clientii bancii se vor putea informa cu privire la dobanzi, comisioane sau soldul conturilor. De asemenea, ei isi vor putea verifica tranzactiile efectuate cu card sau prin internet.
Serviciul va oferi suport si pentru achizitionarea de credite destinate persoanelor fizice sau IMM-urilor. Angajatii call-center-ului vor oferi si consultanta pentru utilizarea serviciului de internet banking.
"Serviciul call center si noua solutie implementata ne permit sa actionam eficient ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul rapid al clientilor la serviciile bancii, fara a fi nevoie ca acestia sa se deplaseze la una dintre unitatile noastre. Iar obiectivele imediate sunt clare: reducerea perioadei de asteptare pentru clienti la sub 30 de secunde, 80% din solicitari fiind rezolvate la primul apel", a declarat Gabriela Nistor, director retail banking al Bancii Transilvania.
BT este al cincilea jucator de pe piata bancara, cu active de 2,68 miliarde de euro la sfarsitul primului trimestru.
Banca este controlata de un grup de oameni de afaceri din Cluj, printre care se numara si presedintele acesteia, Horia Ciorcila, care detine aproape 5% din actiuni. Cel mai important actionar este Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare, cu o participatie de 15%. Conform statutului bancii, niciun actionar nu poate controla mai mult de 15% din capitalul social.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO