Bănci și Asigurări

Carpatica, RBS şi Eximbank şi-au făcut site-uri noi ca să atragă clienţii

Autor: Razvan Voican

07.02.2011, 23:32 32

Banca Carpatica, RBS şi Eximbank şi-au relansat în ultimaperioadă site-urile în încercarea de a uşura accesul clienţilor lainformaţiile dorite, de a le face mai prietenoase şi, nu în ultimulrând, de a promova serviciile de internet banking. Georgiana Mincu,director executiv de retail la Carpatica, spune că noua versiune asite-ului face parte din strategia de consolidare a brandului.Fiecare bancă încearcă să-şi poziţioneze cât mai vizibil pe paginade start "poarta" de acces la serviciul de internet banking.

Carpatica a introdus formulare prin care clientul poate trimiteinformaţii de contact pentru a primi detalii despre credite. LaEximbank, clienţii pot solicita informaţii despre un anumit produsprin simpla introducere a adresei de e-mail, faţă de variantaanterioară în care era necesară completarea unui formular cuinformaţii de identificare detaliate. Într-o săptămână şi jumătatede la relansarea site-ului Eximbank a primit în acest mod peste 50de solicitări de informaţii, cele mai multe vizând credite deinvestiţii. De asemenea, a fost introdus un motor de căutare, iarprodusele sunt grupate pe destinaţiile principale. La RBS, nouavariantă a site-ului mizează pe atractivitatea vizuală, fiind multmai colorat şi ilustrat. Banca promovează din pagina de startcreditele de refinanţare, prin care încearcă să atragă clienţi dela competitori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO