Aproximativ 200 de posturi din sectoarele financiar şi resurse umane de la cartierul general din Paris al Société Generale ar urma să fie transferate către centrul de outsourcing Société Generale European Business Services (SG EBS) pe care grupul francez l-a deschis în România pentru crearea unei platforme de expertiză în domeniul financiar-contabil şi de HR care să servească diferite filiale.
Cifra a fost publicată ieri de cotidianul francez Les Echos specializat în informaţie economică şi financiară, însă nu a fost confirmată oficial nici de SocGen, nici de filiala sa locală BRD. Creată ca entitate juridică anul trecut, SG EBS avea deja de la începutul acestei veri circa 130 de angajaţi. Într-o primă fază SG EBS va asigura servicii pe zonele care ţin de financiar, contabilitate şi HR, însă gama de activităţi urmează să se extindă progresiv, francezii urmând o strategie de creştere rapidă. „Anul trecut am făcut un studiu pentru a stabili care ţară din Europa ar fi mai potrivită pentru crearea unei platforme de expertiză care să servească filiale ale grupului şi am ales România. Este un proiect de la care aşteptăm multe efecte pozitive. Există aici un cadru de competenţe deja format şi competitiv, iar noi suntem un mare angajator cu vizibilitate pe piaţă. De asemenea, avem posibilitatea de a le oferi trasee de carieră motivante talentelor româneşti“, afirma în iulie Frederic Oudea, preşedintele director general al SocGen într-un interviu pentru ZF.